Top Guidelines Of اسامی لوکس انگلیسی

Wiki Article

جلدي پريدم تو اون اتاق و ديدم زهره با يه کرست مشکي و يه شورت که ست همون بود خوابيده رو زمين و چشاش از مستي شهلاي شهلا بود شايد اگه سياه مست نبودم همون جا ابم ميومد ولي باور کنيد تو عمرم اونقدر عرق نخورده بودم وحتي کيرم يه زره هم تحريک نشد

نگاهش که کردم دیدم داره پرده سینما رو نگاه میکنه. دستشو فشار دادم. میدونستم معمولا توی سینما فقط میشه مالوند و بس. ولی برای شروع همینم خوب بود.

طراحی لوگو برای تمامی ادارات "سایت های رسمی,دفاتر و نمایندگی ها و شرکت ها پذیرفته میشود

موقع رفتن عموم خیلی سفارش کرد که مواظب دخترش باشم. منم بهش قول دادم که بهش خوش بگذره. وقتی وارد قطار شدیم رفتیم توی کوپه. قطار که حرکت کرد الهام(دختر عموم) گفت:دو نفر دیگه نیومدن.

يه پفي کرده بود که انگاري يه ماه تو کف يکي پيدا بشه و اينو بکنه ولي جز دست زدن و ماليدن کاري نميتونستم بکنم لازم به ذکر است که اينجانب هيچ رقمه کس ليس نيستم و حتي فکرش هم حالمو به هم ميزنه!

خواست بیاد و بهم بچسبه که سارا خواهرم رو دید و سریع خودشو کشید عقب و مودب شد و یواشکی گفت واقعا شرطت اینه؟

يهو بهش گفتم ميخوام بکنم تو کونت گفت نه نه خيلي درد داره گفتم بابا تو مستي درد حاليت نميشه بازم قبول نکرد!

اگر از قبل با زبان انگلیسی آشنایی ندارید از اینجا شروع کنید.

سلام خسته نباشید اگه امکانش هست لوگوی اسم افسانه و مهدی با هم و تک تک واسم بفرستید/تشکر...

دیدم داره میادجلو همون لحظه بود که یه پُلِتیک زدم بهش گفتم الان و اینجا اصلاً چون خالم تو خونه بود بعدش اگر هرچی بیشتر طولش میدادم اونم بیشتر حشری میشد .

بنابراین در این جا بهتر است که مدتی وقت بگذارید تا در واقع فکر کنید که چه نوع حساب کاربری برای خود می خواهید (چه نوع عکس ، ارسال خواهید کرد ، چه منظوری از ساخت این اکانت دارید)، از آن جا می توانیم ایده های مناسب را پیدا کنیم تا نام مناسب را برای اینستاگرام انتخاب کنیم.

 برای شما بسیار مهم است که خودتان در هر کاری که هستید مطابق با همان اسم را انتخاب کنید. نام اینستاگرام شما اولین چیزی است که شخصی هنگام مشاهده پروفایل شما یا دیدن عکس شما از یک هشتگ مشترکی که جستجو کرده است ، خواهد دید.

چرا که بعضی ازآنها  واقعا بکر و عالی و پتانسیل بالایی برای برند کردن دارن؛ امیدوارم که بتوانیم کمکی در این راه به شما کرده باشیم و در کمک برای انتخاب اسم مغازه

شاید شما هم با برندهای معروفی چون ماهان، الوان یا راین  برخورد کرده اید که در اسم برند لاتین حقیقت از شهرهای ایران الهام گرفته شده اند، پس شاید برای انتخاب اسم مغازه (یا هر کسب و کار دیگر) یکی از کارها استفاده از شهرهای کشورمان باشد. ستاره دارها گزینه مطلوبی میتوانند باشند.

Report this wiki page