Not known Details About مزایای ثبت شرکت در دبی

Wiki Article

۸- پس از انتخاب روز مورد نظرتان، در انتهای همان صفحه کادری اضافه می‌شود که در آن ساعات پُر و غیر قابل انتخاب است و همچنین ساعات خالی برای دریافت نوبت در همان تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می‌شود که باید بر روی گزینه ساعت خالی مورد نظرتان کلیک بنمایید و تایید نهایی را نیز کلیک کنید.

ثبت نام و دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی چه مزایایی دارد؟ هر شخصی اعم از وکیل دادگستری و اشخاص دیگر، برای ثبت دادخواست، شکوائیه، ارسال اظهارنامه و دیگر امور قضایی، باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند. با توجه به آنکه این دفاتر معمولاً دارای ازدحام زیادی هستند، این موضوع وقت متقاضیان را تلف میکند.

شرکت دالاهو، نماینده رسمی وزارت امور خارجه ایران در امور مرتبط با اخذ ویزای ایران است.

شرکت های بیمه با استفاده از کلیه امکانات خود و دسترسی با بیمه گران اتکای سرزمین اصلی،همچنین کار گزاران و بیمه گران صاحب نام بین المللی توانایی حمایت همه جانبه از رشد سرمایه گذاری این منطقه و سایر مناطق مشابه و همچنین ارائه سرویس های مناسب جهت ارامش خاطر و امنیت سرمایه گذاران محترم را دارا می باشند.

پروژه هفت قله به پایان رسید. تیم آلپاری در زمانی کوتاه هفت قله بلند دنیا از جمله اورست را فتح کرده و دو رکورد جهانی تصویب می‌کند!

شما می‎‌توانید برای همسرتان درخواست ویزای اقوام کنید. برای این منظور به یکی از کنسولگری‎ها و یا سفارتخانه‎های ایران مراجعه فرمایید، در صورتی که در این اقامت دارید می‎توانید به واحد کنسولی وزارت ثبت شرکت در امارات متحده عربی امور خارجه در ایران مراجعه نمایید.

ممکن است پس از درخواست از جانب وزارت امور خارجه سایر مدارک تکمیلی خواسته شود در این صورت به اطلاع شما رسانده خواهد شد.

اما به صورت کلی برای ثبت شرکت در منطقه آزاد باید مراحل ثبت شرکت مانند تهیه مدارک ثبت شرکت، اجاره و یا خرید مکان فعالیت، درخواست ثبت شرکت و غیره تا انجام آگهی روزنامه رسمی دنبال شود.

متاسفانه فعلا بخش ویزای ما فعال نیست و امکان پاسخگویی به here این سوال را نداریم. با تشکر از پیام شما

• پروانه اشتغال افراد خارجی از طریق سازمانهای مناطق آزاد و توسط واحد کار و خدمات اشتغال در منطقه صادر می شود.

شماره پیگیری که باید در هنگام مراجعه به دفتر خدمات مربوطه همراه خود داشته باشید

این قانون که فعالیت های یک شرکت دریایی در دبی را اداره می کند، قانون فدرال است. ۸ از ۱۹۸۴، اصلاح شده توسط قانون فدرال ۱۳ از ۱۹۸۸ (قانون شرکت های تجاری).

یا یک نامه تقاضا در سربرگ شرکت با مهر وامضای مدیرعامل تنظیم کرده و به وزارت امور خارجه مراجعه کنید.

انواع ویزای ایران عبارت‌اند از: ویزای توریستی٬ ویزای تجاری، ویزای مولتی و ویزای اقوام؛ توضیحات بیشتر در خصوص دسته‌بندی ویزاهای ایران ار در مطلب «انواع ویزای ایران» بخوانید.

Report this wiki page